Скільки часу має дитина відпочити після школи?

Просмотров: 21
Скільки часу має дитина відпочити після школи?

Як краще побудувати розпорядок дня для дитини, щоб вона не втомилася, і виконала все домашнє завдання?

Як краще побудувати розпорядок дня для дитини, щоб вона не втомилася, і виконала все домашнє завдання?

Першокласники

Після школи дітям рекомендується дати час на відпочинок. Поки вони тільки звикають до навчального процесу, їх не варто перевантажувати, інакше все бажання вчитися у них відпаде одразу ж. Малюків рекомендується нагодувати і вкласти спати, хоча б ненадовго. Після сну можна приділити трохи часу на уроки, а вже після - ігри та розваги до вечора.

Початкова школа

Коли уроки на будинок вже задають, для батьків важливо правильно вибудувати розпорядок дня дитини. Якщо малюк не ходить на групу подовженого дня, цей обов'язок лягає на плечі сім'ї. Після школи дітям 7-12 років рекомендується дати час на відпочинок, близько години або двох.

Якщо ви вважаєте, що «сидіти в телефоні» - це не відпочинок, то ви не зовсім праві. Дитина може вибрати собі заняття до душі, ваше завдання - стежити, щоб час, проведений за комп'ютером або гаджетом, не перевищувало 1-2 годин в день.

Середня школа

Після 5 класу предметів стає більше, домашнього завдання теж, а ось часу немає, тому саме з цього віку у батьків починаються справжні проблеми. Психологи радять не перевантажувати дитину кружками і секціями та давати хоча б півгодинну перерву після школи перед виконанням завдання.

Не рекомендується переносити уроки на вечірній час, увагу дитини до цього моменту вже стає розсіяним, а матеріал засвоюється гірше, ніж днем.

Але позбавляти дитини відпочинку і можливості просто подивитися мультфільми або пограти не можна ні в якому разі.

Старша школа

Як змусити підлітка зосередитися на навчанні — питання, яке хвилює батьків. Батькам треба зрозуміти своє бунтівне чадо і спробувати знайти компроміси. Підліток може захотіти робити уроки вночі, а може не захотіти взагалі. Батькам треба знайти тонку межу між контролем за виконанням, і ослабленням уваги на те, коли і як він це завдання виконує.