L'Oreal (вимовляється Лореаль) - французька компанія, лідер світового ринку парфумерії та косметики. Штаб-квартира – у комуні Кліші-ла-Гаренн у передмісті Парижа.
L'Oreal виробляє безліч популярних марок косметики, парфумів та засобів по догляду за шкірою та волоссям (у тому числі L'Oreal Paris, Garnier, Maybelline New York, Cacharel, Giorgio Armani Parfums and Cosmetics, Lancome, Vichy, La-Roche-Posay та ін.). На вересень 2010 року компанія мала 38 заводів.
Історія компанії
Компанію L'oreal заснував француз Ежен ШуеллерКомпанію L'oreal заснував француз Ежен Шуеллер. У 1907 р. він запатентував дві формули фарб для волосся: Noir et Or (чорний та золотий) та L'Aureale. Звідси і народилася назва компанії, в якій вдало поєднуються образи, навіяні французькими словами l'or (золото) та l'aureole (ореол).
Нова фарба виробляє революцію на ринку: її формула дозволяє отримати вишуканий відтінок, у той час як існуючі засоби, на основі хни або мінеральних солей, давали штучний результат, що кидається в очі. У 1909 р. у своїй невеликій двокімнатній квартирі в Парижі Ежен Шуеллер заснував "Французьку компанію безпечних фарб для волосся" ("La Societe Fransaise des Teintures Inoffensives"), яка пізніше, 1939 р., отримала назву L'Oreal.
На початку минулого століття волосся фарбувало, переважно, жінки легкої поведінки. Отже, щоб переконати всіх бажаючих спробувати забарвити волосся, реклама повинна була наголошувати на зафарбовуванні сивого волосся, що надавало жінці молодості.
Рішучому та амбітному Ежену Шуеллеру вдається переконати паризьких перукарів використовувати його фарби для волосся. Шуеллер сповнений ідей про розвиток своєї справи та приваблює собі у помічники представників із продажу продукції компанії по всій Франції; на вулиці Лувр у Парижі він також створює школу фарбування, яку займається особисто, як демонстратор Шуеллер запрошує колишнього перукаря російського Імператорського Двору. Зрозумівши, що його успіх нерозривно пов'язаний з успіхом перукарів, він відразу створює особливий зв'язок зі світом професіоналів - зв'язок, який лише посилюватиметься з роками.
Після Першої світової війни відкривається нова епоха. У всьому світі жінки працюють, заробляють гроші, починають піклуватися про свою зовнішність і прагнуть до того, щоб сиве волосся не видавало їх вік. Фарби "Ореаль" набувають успіху як у самій Франції, так і за її межами. В Італії продукт з'являється в 1910-му році, в Австрії - в 1911-му, в Голландії - в 1913-му, за ними йдуть Сполучені Штати Америки, Канада, Англія, Бразилія та Росія.
Голлівудські зірки на чолі з Джейн Хорлоу, головною героїнею фільму Ежен Шуеллер, розробив перші формули знебарвлення волосся. І швидко зрозумів, що має справжній скарб. Незабаром кіноіндустрія доведе його правоту. Голлівудські зірки на чолі з Джейн Хорлоу, головною героїнею фільму "Платинова блондинка", відкривають моду на блонд, новий колір спокусниць. У перукарських салонах знебарвлюючий порошок L'Oreal Blanc (Білий L'Oreal) робить фурор серед модниць.
Ежен Шуеллер не задовольняється створенням нових продуктів; він проводить різні акції для їх просування та винаходить нові рекламні технології. У 1931 році Шуеллер задумав використовувати величезне полотно, що покриває фасад паризької будівлі, як гігантську афішу, що рекламує лосьйон для волосся O'CAP.
У 1932 році, у той час, коли реклама на радіо робить свої перші кроки, а тексти анонсів лише читаються в ефірі, Шуеллер першим передає своє повідомлення у вигляді пісні, замінивши нею звичайне текстове повідомлення.
Так народжується рекламна пісня. На думку Ежена Шуеллера, існує два типи реклами: атакуюча реклама, яка має викликати цікавість, та ефективна реклама, що дозволяє отримати віддачу, яка максимізує продажі.
У 1935 році, подорожуючи якось на своєму човні "Едельвейс", Ежен Шуеллер на власному досвіді відчув усі "принади" сонячних опіків: масло для засмаги, представлене на ринку, не захищало від небезпечного сонячного випромінювання.
Саме після цього Ежен Шуеллер випускає першу захисну олію від сонця Ambre Solaire з фільтром. І робить це дуже вчасно: перед першими літніми оплачуваними відпустками у Франції в 1936 р. З відкриттям ери відпочинку Ambre Solaire стає її першим атрибутом, а аромат троянди і жасминав 1937 р. стає синонімом аромату канікул.
Oreol, холодний перманент, що поєднує активний окислювач і фіксатор Коко Шанель вводить моду на коротке волосся, яке укладається хвилями завдяки перманентній завивці. Але це стійке укладання вимагало використання сушок та електричних бігуді, що одночасно захаращував салон перукарні та було незручним для клієнток.
Запустивши в 1945 р. Oreol, холодний перманент, що поєднує активний окислювач і фіксатор, L'Oreal робить революційний внесок в підвалини перукарських салонів і надає жінкам результат у вигляді природного кучерявого волосся. Мерилін Монро і Бріджіт Бордо стають новими зірками екрану, всі жінки іни хочуть бути схожими на них. У пошуках більш невловимих і природних відтінків L'Oreal створює в 1955 перший відтінковий шампунь Colorelle.
Після смерті Ежена Шуеллера Франсуа Далль приймає керівництво на себе в 1957 році і дає новий поштовх до розвитку компанії. Творець "Великого L'Oreal", уважний до суспільної свідомості, ініціатор навчання всередині компанії Франсуа Далль завжди дивився в майбутнє, яке вважав єдиним фактором прогресу.
Візіонер своєї епохи, він вестиме політику цілеспрямованих придбань, щоб розширити позиції групи в нових ринкових сегментах і каналах збуту; розвивати дослідження, двигун внутрішнього зростання; посилювати присутність групи на світовій арені; робити красу доступною для людей, набуваючи таким чином нових споживачів.
У 1960 році створено лак Elnette (від "elle" - вона та "nette" - прозора) для широкого кола споживачів - справжній технологічний прорив у світі засобів для укладання волосся. Цього ж року з'явилася Belle Color – проста у використанні, стійка фарба-шампунь.
У 1963 році L'Oreal виходить на біржу. А 1964 року нею було придбано компанію Lancome, що заклало основу побудови майбутньої імперії люкс.
У 1965 зроблено придбання компанії Garnier, яка спеціалізувалася на реалізації засобів для догляду за волоссям із позиціонуванням "натуральні".
У 1966 році з'явився перший авторський аромат L'Oreal: Fidji від Guy LarocheУ 1966 році з'явився перший авторський аромат L'Oreal: Fidji від Guy Laroche. Було випущено Recital: фарба для домашнього використання.
1969 року Lancome створює першу туалетну воду.
У 1970 році група купує Biotherm – унікальну марку догляду за шкірою.
У 1973 році придбання Gemey – марки декоративної косметики.
У 1978 році створена Majirel від L'Oreal Professionnel: фарба, яка фарбує волосся і водночас захищає його завдяки новій молекулі ionène-G.
У 1982 році з'явився крем Plenitude від L'Oreal: догляд за шкірою обличчя у широкому продажу. Слоган марки: "уповільнює процеси старіння".
У 1985 році L'Oreal набуває ліцензії Ralph Lauren і продовжує чудову сагу парфумів Polo для чоловіків, розпочату в 1978 році.
У 1989 році L'Oreal купує Helena Rubinstein, американський бренд засобів для догляду за шкірою. Цього ж року компанія купує La Roche-Posay – високотехнологічну дерматологічну марку, рекомендовану дерматологами всього світу.
У 1990 році L'Oreal Professionnel створює першу стійку фарбу для волосся тон у тон, Diacolor.
У 1994 році синтезована Ceramide R: унікальна молекула, що відновлює пошкоджене волосся.
У 1996 році купівля Maybelline, лідера декоративної косметики масового попиту США 1996 року купівля Maybelline, лідера декоративної косметики масового попиту США.
З колекцією сильних міжнародних брендів L'Oreal вступає в XXI століття і ставить різноманіття на чільне місце свого міжнародного зростання і розвитку.
Група, з 2006 року очолювана головою правління Ліндсей Оуен-Джонсом і генеральним директором Жан-Поль Агоном, продовжує здійснювати нові придбання з метою відповідати всім косметичним потребам на планеті, робити нові ініціативи у сфері соціальної відповідальності в інтересах сталого розвитку для всіх.
L’Oreal в Україні
Підприємство вартістю 26 млн євро та зі штатом 150 осіб спеціалізується на виробництві шампунів та інших засобів для догляду за волоссям. Запланована продуктивність - 120 млн одиниць готової продукції на рік.
Так L'Oréal із сімейного бізнесу перетворився на найбільший косметичний концерн світу. На сьогоднішній день L'Oréal це: 67 тисяч осіб персоналу, 47 заводів у 22 країнах і 25 всесвітньо відомих косметичних компаній, що представляють близько 500 різних брендів, що продаються в 130 країнах світу.
Дивний факт: більшість марок косметики, які ви купуєте в аптеках, супермаркетах і навіть дорогих магазинах косметики належать концерну L'Oréal: L'Oréal Professionnel, Kerastase, Redken, Matrix, L'Oréal Paris, Garnier, Maybelline, SoftSheen-Carson, Lancôme Yves Saint Laurent, Ralph Lauren, Biotherm, Helena Rubinstein, Shu Uemura, Kiehl's, Diesel, Cacharel, Vichy, La Roche-Posay, Innéov, SkinCeuticals та The Body Shop.
L’Oréal – друга за вартістю компанія у Франції після нафтового гіганта Total Fina Elf.
L'Oréal, дотримуючись гасла Ежена Шуеллера, приділяє велику увагу дослідженням у сфері косметології, концерну належать 5 науково-дослідних центрів: два у Франції, США, Японії та Китаї: 2700 хіміків щорічно розробляють близько 3 тисяч нових косметичних формул.
L’Oréal витрачає рекордні кошти на рекламу – близько 30% прибутку. Особою рекламних кампаній встигли побувати Картін Денєв, Джейн Фонду, Енді МакДоуелл, Пенелопа Крус, Летиція Каста. Слоган рекламної компанії: «Бо Ви цього гідні!» (до 2009 року – «Бо я цього гідна!») і дещо іронічне «Вони теж цього варті!» для чоловічої лінії.
Мажоритарними акціонерами концерну є Лілі ан Беттанкур (30%) та Nestlé (29%). Ліліан – єдина дочка Ежена Шуеллера, прізвище одержала від свого чоловіка Андре Беттанкура, товариша свого батька, він був депутатом Національних зборів, міністром, сенатором і навіть академіком. Ліліан Беттанкур у свої 86 років є найбагатшою жінкою Франції, її статки у 20 млрд. доларів США на 17-му місці у світі за рейтингом Forbes за 2010 рік.
Ще трохи скандальних фактів: ім'я творця L'Oréal – Ежена Шуеллера – часто згадують у зв'язку з ультраправою антисемітською організацією часів Другої світової війни – «Ля Кагуль», фінансами якої він керував. До цієї ж організації належав і Беттанкур свого часу. А сьогодні пані Беттанкур займається науковою роботою, предметом дослідження якої вона обрала «спільне у християнстві та юдаїзмі».
L'Oreal (вимовляється Лореаль) - французька компанія, лідер світового ринку парфумерії та косметики. Штаб-квартира – у комуні Кліші-ла-Гаренн у передмісті Парижа.
L'Oreal виробляє безліч популярних марок косметики, парфумів та засобів по догляду за шкірою та волоссям (у тому числі L'Oreal Paris, Garnier, Maybelline New York, Cacharel, Giorgio Armani Parfums and Cosmetics, Lancome, Vichy, La-Roche-Posay та ін.). На вересень 2010 року компанія мала 38 заводів.
Також у нас можна купити кільцеву лампу зі штативом
Інтернет-магазин STEPEN.UA™ офіційний постачальник кільцевого світла LUMO™ в Україні.
Ми працюємо для Вас 24 години на добу. Якщо виникли питання технічного характеру або Вам складно визначиться з аксесуарами або яку модель кільцевої світлодіодної лампи зі штативом LUMO недорого купити, телефонуйте за телефонами вказаними на сайті, або безпосередньо продакт менеджеру.
З повагою
Інтернет-магазин STEPEN.UA
БЕЗКОШТОВНА консультація з
телефону 050-418-04-04 (є Viber)