На які товари надається гарантія?
Гарантія надається терміном від 2-х тижнів до 99 місяців залежно від сервісної політики виробника.
На товари в нашому магазині надається гарантія, що підтверджує зобов'язання щодо відсутності у товарі заводських дефектів.
Гарантія надається терміном від 2-х тижнів до 99 місяців залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті.
Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника, що товарний чек фіксує покупку в інтернет-магазині «STEPEN.UA» або гарантійний талон «STEPEN.UA».
Будь ласка, перевірте комплектність та відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу або посібником з експлуатації).
У яких випадках гарантія не надається?
Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів», Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну чи поверненню.
Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів», Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну чи поверненню.
Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:
- Порушено збереження гарантійних пломб;
- Є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
- Порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
- Було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару;
- Неправильно заповнений гарантійний талон;
- Серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінено, стерти або не може бути встановлений.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
- Природне зношування або вичерпання ресурсу;
- Випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
- Пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- ушкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
- Ушкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
- Ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- Програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу;
- Збереження інформації на жорсткому диску.
Будь ласка, зверніть увагу:
Перелік із змінами, внесеними відповідно до Постанов КМ N 1317 ( 1317-2003-п ) від 20.08.2003, N 1642 ( 1642-2004-п ) від 13.12.2004, N 1173 ( 1170-2.
Доповнення N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172.
Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів», Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну чи поверненню.
До таких товарів відносяться:
- Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни;
- Ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.
Непродовольчі товари:
- Фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір;
- Корсетні товари;
- Парфумерно-косметичні вироби;
- Пухові вироби;
- Дитячі м'які іграшки;
- Дитячі іграшки гумові надувні;
- Зубні щітки;
- Мундштуки;
- Апарати для гоління;
- Помазки для гоління;
- Гребінці, гребінці та щітки масажні;
- Сурдини (для духових музичних інструментів);
- Скрипкові підборіддя;
- Рукавички;
- Тканини;
- Тюлегардинні та мереживні полотна;
- Килимові вироби метражні;
- Білизна натільна;
- Білизна постільна;
- Панчішно-шкарпеткові вироби;
- Товари в аерозольній упаковці;
- Друковані видання;
- Лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція пиломатеріали, погонажні (плінтус, лиштва), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревостружкові плити фанера) та скло, нарізані або розкроєні під розмір визначений покупцем (замовником);
- Аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом;
- Вироби з натурального та штучного волосся (перуки);
- Товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшки для годування тощо);
- Інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилки тощо).
Куди звертатись за гарантійним обслуговуванням?
Гарантійним обслуговуванням займаються авторизовані сервісні центри.
Гарантійним обслуговуванням займаються авторизовані сервісні центри.
Якщо сервісні центри окремих виробників недоступні в Україні з усіх питань, пов'язаних із гарантійним обслуговуванням, звертайтесь до пункту самовивезення «STEPEN.UA» за адресою: м. Київ, вулиця Єреванська, 21.
Право на безкоштовне гарантійне обслуговування надає гарантійний талон, у якому зазначаються:
- Модель;
- Серійний номер;
- Гарантійний термін;
- Дата продажу товару;
Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.
Термін ремонту визначається авторизованим СЦ, у разі виникнення проблем із сервіс-партнером, ви можете звернутися до точки продажу.