Libero

Компанія Libero – це один із найвідоміших виробників дитячих підгузків. Цей бренд широко відомий у всьому світі і має надзвичайний попит.

Під цією маркою випускається безліч різноманітної продукції: прекрасні вологі серветки, підгузки Libero, зручні памперси у формі трусиків, підгузки на липучках, різноманітні фартухи багато іншого для гігієни малюків.

Компанія була створена у Швеції. Вперше виробник Libero випустив підгузки майже півстоліття тому, коли основним поглинаючим матеріалом вважався побічний продукт целюлози. З того часу витекло багато води, і докорінно змінилися технології виготовлення підгузків.

Сьогодні компанія Libero випускає набагато зручніші підгузки, щорічно вдосконалюючи свою продукцію. Технології не стоять на місці та Libero розуміють це, як ніхто інший. Нас не дивує, чому продукція компанії займає одну з провідних позицій на ринку дитячих гігієнічних товарів.

Всі підгузки Libero оснащені сучасними зручними липучками, мають яскраве оформлення і мають інноваційний шар, що вбирає, який здатний вбирати в кілька разів більше вологи, ніж попередні моделі. Різноманітність моделей памперсів вражає величезним вибором.

Тут є підгузки на будь-який смак та колір:

  • підгузки для новонароджених
  • для малюків до року
  • для крихт, які починають повзати.

Є навіть спеціальні модні колекції, щоб малюк був сухий та стильний. Крім цього, Libero подбав і про те, щоб малюк міг швидше привчитися до горщика, і тому створив оригінальну лінію підгузків для привчання дитини до горщика.

Такі підгузки, як не дивно, мають особливий вологий шар, призначений для створення неприємних відчуттів. Це зроблено спеціально, щоб дитина могла розуміти, що треба йти до горщика. Інновацією у світі дитячих товарів стали непромокаючі підгузки. Вперед назустріч новим відчуттям памперси для басейну розширюють межі комфорту!

Сьогодні ринок Libero дуже великий. Це найпопулярніша марка в Європі, країнах СНД та за океаном. Запорука успіху компанії – у «дихаючій» продукції, виготовленій виключно з натуральних матеріалів, які сприяють хорошій циркуляції повітря. Підгузки Libero не викликають висипів або роздратувань, а про попрілості взагалі можна забути. Саме ця властивість заробила компанії чудову репутацію.

Кожен новий продукт компанії проходить через низку клінічних випробувань, перш ніж потрапити в інтернет-магазин STEPEN.UA™. У дослідних лабораторіях скрупульозно вивчають усі аспекти нових підгузків. Фахівці в галузі дитячого здоров'я та педіатрії суворо контролюють процес виготовлення підгузків, піддаючи їх усіляким тестам.

Наш інтернет-магазин STEPEN.UA™ дитячих товарів має у своєму розпорядженні величезний вибір різноманітної продукції компанії Libero. Тут ви з легкістю можете знайти чудові зручні підгузки, гігієнічні серветки та багато іншого, що допоможе вам дотримуватися щоденної гігієни малюків.

Мами, не хвилюйтеся за здоров'я своїх діток. Вся продукція Libero гіпоалергенна, не містить шкідливих домішок або добавок, які могли б шкідливо впливати на шкіру малюка. Тому поспішайте до нашого магазину STEPEN.UA™ і отримайте найякісніший товар за цінами від офіційного представника компанії Libero.

Libero – бренд компанії SCA (Svenska Cellulosa Aktiebolaget), шведської целюлозно-паперової мануфактури, яка виробляє товари широкого вжитку. Компанія SCA виготовляє товари особистої гігієни, серветки, пакувальний папір, товари з деревини.

Під маркою Libero компанія випускає підгузки на липучках, підгузки-трусики, вологі серветки, одноразові пелюшки, одноразові нагруднички та інші засоби гігієни для дітей. Основний продукт бренду, звісно, всім відомі підгузки для дітей.

Перший одноразовий підгузник був випущений в 1955 році компанією Mölnlycke (була продана компанії SCA в 1975 році), як поглинаючу речовину використовувалася целюлоза. На першість у випуску одноразового підгузника, окрім шведської Mölnlycke, претендує також Procter & Gamble, що випустили підгузки Pampers приблизно в той же час.

Здавна немовлят обертали в тканини, які служили одночасно і одягом, що захищав їх від холоду, і пелюшками. Така ситуація зберігалася з давніх-давен аж до... Другої світової війни.

Чому саме війна стимулювала появу одноразових підгузків?

Не було б щастя, як-то кажуть, та нещастя допомогло: тоді був різко обмежений обсяг ввезення бавовняної сировини до Швеції. А та невелика кількість, яка все-таки постачалася, використовувалася для важливих цілей - виготовлення бинтів, одягу.

Цілком природно, що погляди багатьох виробників, включаючи компанію Mölnlycke, звернулися до іншої сировини. Тому, що було в межах країни, тобто дереву. Виробництво м'якого гофрованого паперу, що називався на той час "ціллю-коттон", поступово витіснило імпортну бавовну.

У продажу з'явилися упкування з уже нарізаними паперовими серветками розміром приблизно 10 на 40 см. Потрібно було скласти разом, наприклад, 15 листків для використання вдень і 30 для нічного часу, щоб створити досить товстий шар, що вбирає.

Щоб такий "прадід" сучасного одноразового підгузка не протікав, зверху на дитину одягалися пластикові трусики.

Перші підгузки Molnlycke

Це було краще, ніж прати пелюшки, але все ще не надто зручно. І в 1955 р. у компанії Mölnlycke зробили ще один революційний крок: створили готовий одноразовий підгузник із целюлозного волокна. Той перший підгузник складався з тонкого шару, що вбирає, непромокального покриття і м'якої марлі. Вся ця споруда скріплювалася разом сіткою тканини.

Одноразовий підгузник для хлопчиків та дівчаток з'явився на міжнародному ринку у 1957 р. Його представили споживачам у Норвегії, Данії, Фінляндії, Голландії, Англії та Німеччині, Австрії та Італії. На початку 60-х практично по всій Європі вже використовувався новий прямокутний підгузник з наповнювачем, що добре вбирає, з целюлозного волокна.

Він став справжньою сенсацією споживчого ринку. Адже тепер трудомісткий процес зміни пелюшок став значно легшим та приємнішим заняттям. Крім того, завдяки раціональному та не надто витратному виробництву, собівартість такого підгузку була невисокою. Відповідно, цілком доступною була ціна. Одноразові підгузки почали швидко витісняти із ринку традиційні.

У 1967 р. Mölnlycke вивело на ринок нову розробку - перший у світі суцільнокройний підгузок.

Ця конструкція з вже знайомого нам прямокутного підгузника кріпилася до смужок непромокаючої тканини, що виконували роль пояска, а дві застібки-липучки закріплювалися на підгузку з боку живота. Європейський ринок прийняв новинку "на ура", хоча такі підгузки коштували істотно дорожче за своїх попередників. Проте зручність викуповувала все.

У 1975 році SCA купує шведську фірму Mölnlycke. В результаті асортимент товарів поповнився споживчим папером, дитячими підгузками, предметами жіночої гігієни та товарами для догляду за нетримання.

У середині 70-х Svenska Cellulosa Aktiebolaget (SCA) представила на суд батьків підгузок Т-подібної форми, який точно повторював форму тіла малюка. Він і став прообразом тієї продукції, яка пізніше з'явилася на ринку під маркою Libero.

Підгузки Libero із застібками-липучками Lenina Libero Офіційно назва бренду Libero з'явилася в 1977 р., одночасно з виходом на ринок продукції нового покоління – універсальних підгузків Lenina Libero із застібками-липучками.

Назва Libero народилася з блискучої ідеї об'єднати в одне поняття два слова - "свобода" та "рух". Здається, що творцям Libero це вдалося, тому що малюки в підгузках Libero нічим не стиснуті у своєму невгамовному прагненні досліджувати навколишній світ.

Наступним кроком у стрімкій еволюції одноразових підгузків стали спроби розробників зробити отвори для ніжок із м'якими, еластичними краями. Так народився підгузник Libero з анатомічної форми еластичними резиночками навколо ніжок. Потрібно було також удосконалити систему застібування-розстібування підгузника.

Фахівці SCA вирішили цю проблему, забезпечивши передню частину зручною смужкою, виготовленою з особливого матеріалу, до якого можна було легко приклеювати застібку-липучку знову і знову.

Наступною ключовою розробкою стало використання при виготовленні підгузків особливого суперпоглинаючого матеріалу, який залишав шкіру малюка абсолютно сухою. Це сталося наприкінці 80-х. А 1993 р. Libero викликав черговий фурор, вивівши на європейський ринок одноразові підгузки у формі трусиків. Новинка виконувала одночасно дві важливі ролі: служила відмінним підгузком, а також стала м'якою і зручною нижньою білизною для малюків, які тільки-но вчаться ходити.

Остання новинка від Libero, представлена на ринку в 2005 р., стала унікальною розробкою під назвою Libero DryTech™. Це спеціально створений і запатентований верхній шар, який дозволяє шкірі малюка залишатися сухим, навіть якщо повний підгузок.

До того ж тепер усі підгузки та трусики, що виробляються під торговою маркою Libero, "дихають", що допомагає надійно захистити ніжну дитячу шкіру від усіляких попрілостей, висипів і тому подібних неприємностей. А експерти Libero продовжують працювати над створенням нових сюрпризів, які приємно здивують батьків і припадуть до душі малюкам.

Основний ринок збуту Libero знаходиться його батьківщині, в Північній Європі, також значну роль ринку марка займає у Франції, Італії, в 1995-му році бренд Libero вийшов на ринок СНД і вже входить до трійки марок підгузників (Pampers, Huggies і Libero). 

У Росії Libero пропонує широкий асортимент продукції найвищої якості. Мільйони російських сімей вже виростили здорових дітлахів за безпосередньої участі Libero. Прийшовши на вітчизняний ринок 10 років тому, торгова марка Libero "творила історію" в секторі дитячих підгузників прямо на наших очах. Цей всесвітньо відомий бренд став другом та помічником для безлічі мам, тат та їхніх малюків у нашій країні.

У 2002 р. на ринку були представлені дихаючі підгузки преміум-класу для маленьких споживачів, які були відразу гідно оцінені батьками, оскільки забезпечували чудову вентиляцію і всі неприємності, пов'язані з постійно вологою шкірою малюка, пішли в небуття. А у 2004 р. у продажу з'явилися єдині у своєму роді підгузки, які скроєні так, що ідеально підходять будь-якому малюкові.

Підгузки Libero Up & Go в 1993 році У лінійці продукції Libero є підгузки, розраховані на будь-які вікові категорії. Для зовсім маленьких дітлахів підійдуть підгузки Libero Baby-Newborn і Mini.

Підростаючи, ваше маля змінить їх на Libero Midi Discovery, а потім на Libero Maxi Discovery. Для дітей, що підросли, розроблені підгузки Libero Junior. Однак це ще не все! Для дітей, які починають активно пізнавати навколишній світ, експерти Libero приготували приємний сюрприз - підгузки у вигляді трусиків Libero Up&Go.

Дуже тонкі, що дозволяє носити їх як справжню спідню білизну, вони, проте, швидко і надійно вбирають вологу. Щоб змінити трусики, достатньо розірвати їх з бокових швів. Залежно від ваги малюка Libero пропонує трусики, що вбирають, від розміру Maxi до XL Plus.

З такими трусиками вашому малюку будуть не страшні навіть далекі подорожі на інший кінець кімнати - пересуватися в них легко і зручно, вони зовсім не стискають руху.

Просування бренду

Рекламні кампанії Libero – справді унікальне явище у сфері просування дитячих товарів. Libero вірить у те, що довіра споживачів до марки народжується лише за особистісного підходу та впливу на емоційному рівні.

Основним інструментом просування своєї продукції Libero обрав телебачення як засіб масової інформації із найчисленнішою аудиторією. Libero зламав традиційні уявлення про рекламу гігієнічної продукції для дітей, створивши такі ролики, як "Зоопарк", "Малюк, що встає на ніжки" та ролик під назвою "Сусіди".

Міні-фільми від Libero подивилися мільйони росіян і, мабуть, ніхто не зміг утриматися від посмішки, спостерігаючи за кумедними та зворушливими маленькими героями цих роликів.

На підтримку потужних ТВ-кампаній Libero широко використовує традиційні друковані ЗМІ: іміджеві та інформаційні статті публікуються в журналах, призначених для батьків. Увага приділяється зовнішньої реклами. Важливу роль у формуванні іміджу марки відіграють веселі обличчя дітей на упаковках Libero, які знає, напевно, кожна молода мама в Україні.

Крім того, Libero проводить безліч акцій, розрахованих на популяризацію бренду. Всеросійська акція "Libero перші книжки для малюка", що пройшла, наприклад, в 2004 р. користувалася великим відгуком у споживачів.

Усього було отримано понад 25 тис. листів, у фотоконкурсі взяли участь понад 2 тис. малюків із усіх регіонів країни. Можете собі уявити, як важко було організаторам акції обрати одного-єдиного переможця – адже всі малюки такі чудові!

Цінності бренду

Вся політика торгової марки Libero підпорядкована єдиній меті: донести до свідомості всіх молодих мам і тат-початківців просту істину: "немає кращих батьків для вашої дитини, ніж ви самі".

Libero вважає своєю найважливішою місією підтримку молодих батьків, які найчастіше втрачають впевненість у своїх силах, зіштовхуючись із чи не щохвилинними труднощами у нелегкій справі виховання здорового та веселого малюка.

Libero зможе підказати, що правильно і що необхідно для розвитку дитини, поверне упевненість у своїх силах. І врешті-решт розкриє вам очі на те, наскільки прекрасний світ, якщо пізнавати його наново разом зі своїм малюком. Фахівці Libero добре розуміють, що таке батьківські хвилювання, і завжди готові допомогти.

Також у нас можна купити кільцеву лампу зі штативом

Інтернет-магазин STEPEN.UA™ офіційний постачальник кільцевого світла LUMO™ в Україні.

Ми працюємо для Вас 24 години на добу. Якщо виникли питання технічного характеру або Вам складно визначиться з аксесуарами або яку модель кільцевої світлодіодної лампи зі штативом LUMO недорого купити, телефонуйте за телефонами вказаними на сайті, або безпосередньо продакт менеджеру.

З повагою
Інтернет-магазин STEPEN.UA

БЕЗКОШТОВНА консультація з
телефону 050-418-04-04 (є Viber)

Товари Libero у розділах

Усі товари Libero

Замовити
Підгузки дитячі Libero Comfort 4 7-14 кг 80 шт 7322540592023
Підгузки дитячі Libero Comfort 4 7-14 кг 80 шт 7322540592023
Порівняти
М'які та ультратонкі Libero Comfort добре вбирають і сидять на малюку, не стискаючи його рухів, дарують комфорт та радість.
Замовити
Підгузки-трусики Libero Up&Go 6 13-20 кг 62 шт 7322540591880
Підгузки-трусики Libero Up&Go 6 13-20 кг 62 шт 7322540591880
Порівняти
Підгузки-трусики Libero Up&Go створені спеціально для активних малюків, які навчаються одягатися та роздягатися без допомоги мами! Підгузки-трусики одягаються і знімаються дуже легко, що особливо важливо для дітей, які намагаються одягатися.
Замовити
Підгузки-трусики дитячі Libero Up&Go 5 10-14 кг 68 шт 7322540591866
Підгузки-трусики дитячі Libero Up&Go 5 10-14 кг 68 шт 7322540591866
Порівняти
Підгузки-трусики Libero Up&Go створені спеціально для активних малюків, які навчаються одягатися та роздягатися без допомоги мами! Підгузки-трусики одягаються і знімаються дуже легко, що особливо важливо для дітей, які намагаються одягатися.